Hienoa! Kalenteri on täynnä ja luukkuja on alkuanut jo tulla postissa.Merkitsen tänne aina kun luukku on saapunut. Jos sinulla ei ole osoitetta, niin kysy: tinkeli @ mymail. fi (välilyönnit pois)

Olen monessa blogissa nähnyt tälläisen, joten päätin itsekkin järjestää:

fetes258.gif

Eli löytyykö innokkaita mukaan loihtimaan minulle joulukalenteria? Mukaan mahtuu enintään 24 osallistujaa ja jokainen tuunaa tulitikkuaskin tai se voi olla myös jokinpussukka ja laittaa sinne sisälle jonkin pienen tuotteen.

Sisältö pysyy minulle yllätyksenä kyseiseen päivään saakka. Askissa täytyy näkyä päivämäärä selvästi.Toivon että askit lähetetään viimestään marraskuussa, jotta minulla on koko kalenteri juolukuussa valmis. Jos sinulla ei ole minun osoitetta, niin voit kysäistä s-postilla: tinkeli at mymail.fi

Ilmoittautukaa tähän kommenteilla ja kertokaa minkä päivämäärän "luukun" haluatte (voi ottaa monta luukkua)

1.Henzu ~saapunut  7.Sari~saapunut   13.Kati~saapunut  19.Sofianna~saapunut

2.Paperi40~saapunut 8.Mirri~saapunut14.Kati~saapunut  20.Mammukka~saapunut

3.Kassi-Alma~saapunut 9.Mimiko~saapunut   15.Pasti~saapunut 21.Mollamaija~saapunut

4.Maria H.~saapunut 10.Mammukka~saapunut16.Annifanni~saapunut 22.Nesse~saapunut

5.Ulla~saapunut   11.Kakkonen~saapunut  17.Erja~saapunut 23. Kati~saapunut

6.Minimamma~saapunut12.Mimiko~saapunut  18.Sanna~saapunut 24.Mollamaija~saapunut

fetes306.gif